czwartek, 10 września 2015

LYCAMOBILE RAZ JESZCZE

Witam wszystkich czytających.
Po dłuuugim czasie powrócę raz jeszcze do Lycamobile.

Otóż okoliczności zmusiły mnie do szybkiego poszukania operatora gsm, który działa na nadajnikach sieci Plus a to z racji zasięgu jakim ta sieć "dysponuje" w interesujących mnie okolicach.
Kryteria były takie: tanie i szybkie zdobycie startera na wsi oraz duży i tani pakiet internetu.
Moje poszukiwania nie były zbyt długie i wybór zawęził się do:
1.LYCAMOBILE
2.RED BULL MOBILE
Oba startery można zamówić za darmo przez internet. Oba śmigają na Plusie i oba umożliwiały za niewielkie pieniądze zakup mniejszych czy większych pakietów internetu.
Dodam jeszcze,że RBM miał promocję- 1Gb tylko za aktywację startera co oczywiście żywo mnie zainteresowało:-)
Starter Lycamobile zamówiłem za pomocą ich strony internetowej dn. 10.08.20015 i zaraz dostałem powitalnego maila z informacją jak to dalej przebiegać będzie. A to, że dostane maila jak kartę wyślą i następnego jak już dotrze na mój adres.
Starter RBM na kartę 5zł zamówiłem dn.11.08.20015 też przez internet oczywiście (transakcje obsługuje eShop PLAY) i tu pierwszy niesmak dostałem maila, że moje zamówienie zostało zarejestrowane, że czeka na weryfikację i że będę informowany o przebiegu realizacji itd.
No myślę sobie co oni mnie tak weryfikują? może ten starter to przyjdzie ze 100zł stanem konta przynajmniej ale cóż widocznie taka procedura.
Dn. 12.08.20015 dostałem maila z Play, że moje zamówienie zostało zweryfikowane i łaskawie przekazane do realizacji, HA!

Pozostało uzbroić się w cierpliwość i czekać na startery.
Dn. 13.08.20015 Lyca zawiadomiła mnie, że starter jest już w drodze. W tzw. międzyczasie zawitałem do pobliskiego miasteczka i na własną rękę postanowiłem zaopatrzyć się w wymienione wyżej startery. Znalazłem je bez większego trudu gdyż są ogólnie dostępne w kioskach, spożywczakach czy na stacjach benzynowych. I tu kolejne zdziwienie, darmowy starter LYCAMOBILE w sklepie jest DARMOWY bierzesz i idziesz:-) co prawda na starterze jest 0 zł ale przez internet zamawiałem taki sam tzn. z zerowym stanem konta.

Natomiast starter RED BULL MOBILE na kartę 5zł kosztuje... 5zł a taki sam za darmo zamówiłem przez internet. Trudno żeby rozdawali wszystkim "do ręki" 5zł bo mogę sobie wyobrazić że zaraz by tych starterów nie było ale jednak bardziej opłaca sie zamawiać przez internet.
No właśnie opłaca się zamawiać tylko ile trzeba czekać?
Dn. 17.08.20015 dostałem starter Lycamobil oraz email od nich że mój starter powinien już do mnie dotrzeć (niezłe zgranie w czasie:-)
A jeśli chodzi o RBM ? dn. 19.08.20015 wysłali mi email, że starter został wysłany, też fajnie. Czekałem cierpliwie bo już mi mniej zależało na czasie (miałem już i RBM i Lyce) i dn. 26.08.20015 doczekałem się :-)

Reasumując, wiele niepochlebnych opini słyszałem/czytałem o obsłudze klienta w Lycamobile ale akurat to moje doświadczenie nie pozwala powiedzieć mi o nich złego słowa. Wiem, że może to nie jest stricte obsługa klienta ale jednak wrażenie mam dobre jeśli chodzi o zdobycie startera. Żeby nie było za słodko to pakiet jaki zakupiłem w Lycamobile 3Gb za 10zł nie działał po podpięciu do laptopa. Niby gdzieś tam czytałem i wiedziałem, że to tylko do użytku w smartfonie ale zapomniało mi się :-)

Natomiast w RBM jak i we wszystkich Play-owskich ofertach na kartę dodano możliwość zakupu pakietu 10 Gb za 10zł i to jest jednak miażdżąca oferta z której korzystam:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz